PAKAIAN UNTUK AKTIVITI AIR, 3 GABUNGAN INI PALING BEST!

PAKAIAN UNTUK AKTIVITI AIR, 3 GABUNGAN INI PALING BEST!

Siapa kat sini suka aktiviti air sila angkat tangan !

Zaman sekarang ni kalau nak buat aktiviti air je mesti kena fikir dua tiga kali nak pakai baju apa. Pilihan terakhir, mesti terfikir kena pakai swimming suit. Swimming suit pula dah lah mahal dan ada yang tak selesa pula tu.

Ketattt n sendatttt.. Terus hilang mood nak buat aktiviti air.

 

Jadi, kalau anda mencari pakaian untuk aktiviti air, 3 kombinasi ni sangat lah cun untuk pakai time holiday or travel tu.

 

Tudung ( PACE / MODE hijab )

Masalah utama setiap perempuan ialah tudung. Bila mandi pantai atau pool tudung mesti melekap didada. Awning tudung mesti tak kemas dan perlu pakai pin tudung.

Dengan adanya Pace/Mode Hijab, awning terletak cantik walaupun didalam air dan tidak melekap. Yang penting Pace Hijab anti pekak dan tak perlu pakai pin tudung.

 

Baju ( ELITE t-shirt )

Kebanyakkan daripada kita akan pakai baju t-shirt bila membuat aktiviti air. Sesetengah baju t-shirt tak sesuai untuk beberapa aktiviti air kerana baju akan melekap dan agak jarang bila basah. Dan kebanyakkan baju mudah kering tetapi mudah berbau serta baju mudah terselak bila melakukan aktiviti didalam air.

Elite edition merupakan baju yang tak mudah terselak dan labuh. Material yang tidak jarang. Elite edition juga tak melekap dibadan apabila basah. Ia juga mudah kering dan tidak berbau.

 

Seluar ( LIGHT pants slimcut )

Selalunya bila pakai seluar track dan mandi pantai, seluar mesti akan rasa berat dan poket seluar mesti terapung apung. Serta akan terselak dibahagian kaki.

Light pants slimcut, kainnya ringan dan lembut. Material stretchable. Bahagian bawah kaki yang tidak kembang supaya bila di dalam air, seluarnya tidak mudah terselak.

 

Tiga kombinasi ni sangatlah best dan selesa bila pakai untu aktiviti air. For sure akan bawa time nak pergi camping, holiday atau swimming.

Anda pun patut cuba tau!

 

Back to blog